Rabu, 16 Jun 2010

REPORT OH REPORT...

Otak ku dah kusut memikirkan mengenai apa yang akan aku lakukan ari esok. Rutin kerja aku sama sahaja setiap ari. Agak boring lar jugak. Bukan agak tapi memang boring pown.

Sekarang aku tengah Li kat penang. Tapi Li macam tak Li pon. Maklum lar Li dengan abang n kak sendiri. Membe2 aku yang lain bebulu jugak dekat aku sebab aku tengok aku relax je.


Tapi tak relax sangat lar. Memang depa nampak aku relax,yang aku dok keja p kL, Johor, Kedah dan macam2 lagi lar depa x tgk. Tapi yang bestnya Li ku nie, aku bukan stakat bole jalan2, tapi siap boleh jumpa dengan macam2 orang.Memang best ssangat.




aku&irfan khairi masa di seminar

Sebenarnya seminar-seminar yang aku p nie kbanyakan shari jar. Tapi dengan ke'teror'an aku nie aku akan buat seminar nie menjadi 3 ari..hahaha

Tapi dalam banyak2 best Li nie ada perkara yang paling tak best. Kalau student2 mcam aku mesti taw lar. Tak ada yang suka benda nie. REPORT!!

Bayangkan kerja yang dilakukan nak kena buat report. Bai kalu smggu dua tak pa lg.. Nie nam bulan. Memang bebulu lar...

Kalau membe ku yang lain memang ok lg kot. Sbb depa da lar jgak kerja yang boleh di tulis dalam report tu. Tapi aku nie cmna plak. Aku rasa macam nak pegi jumpa jar dgn mnteri pelajaran swoh mansuh report nie. Menyusahkan jer. Bak kata membe ku 'cam pelax'.

Kalau seminar tuu xpa lagi bley lagi lar aku tulis dalam report, tapi kalau dah benda pelik-pelik yang aku bt masa Li nie aku nak tulis macam na.

Aku dah tak tau macam mana lagi nak 'kencing" dalam report tu. Dah lar smua lect aku tau yang aku nie taik 'kencing'. tapi dalam assgment jelar time lain aku baik..hehe

Bayangkan sampai lect cakap aku pandai 'goreng' dalam prsentation.Dia xbley nak marah aku sbb apa yang aku 'goreng' tu agak relevan..haha..lect pown takot..

AArrgghhhh...bencinya aku...mau xmau aku terpaksa 'kencing' kaw-kaw punya...biaq meleleh..hahaha..Mulai esok ampa smua akan kenal sapa yang paling pandai 'kencing'.

**hrap-hrap tak kena kencing manis lar...

***kencing=kelentong

Tiada ulasan:

Catat Ulasan